Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-09, 17:26   #40
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?

Jeg har sånn far som Camomilla som kunne si og gjøre de rareste ting, og jeg husker at det var utrolig pinlig til tider, vennene mine syntes han var utrolig kul da. Han presenterte seg alltid som Balthazar von Dedenløwe, Syphilia Morgenstierne eller et lignende navn. (Og da mener jeg alltid og til alle). I ungdomsskolen fikk jeg brev med hjem fra rektor pga. at vi hadde vært ute om natten på leirskolen. Rektor var svært kristen og brevet var underskrevet med: *** ***** - Rektor. Min far, som syntes hele brevet var særdeles tåpelig, skrev under med: *** ***** - Faderen. Jeg husker enda følelsen da jeg skulle levere den underskriften til rektor.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat