Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-18, 21:01   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God vinterparkas for ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Min eldste fikk en fin parkas fra Stormberg i fjor, husker ikke hva den heter men veldig klassisk sak, som også fungerer å kjøre snowboard i, viste det seg.

Jeg har hatt så dårlig erfaring med Stormberg de siste par årene, men kanskje jeg skal gi dem en sjans til. Jeg kan stikke innom butikken i sentrum og kjenne litt på dem. Den ser jo fin ut på bilder. Og de har god moral. Snowboardantrekk har han, fikk kjøpt både bukse og jakke på Finn i fjor av en snowboard-dude oppe i gata. Veldig praktisk!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes Didriksson er gode på parkaser, så kanskje dere skal teste en ny?

Ja, den har vært veldig god! Jeg syns de er ganske dyre, men ser muligens ut som jeg har funnet en kliss lik, bare i større størrelse på Finn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat