Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-18, 09:56   #111
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Som den marsipanpølsetilbudshunden du er synes jeg du er ganske fordømmende mot oss brusdrikkere.

Ha-ha, jeg har aldri kjøpt en marsipanpølse (av den store, feite typen) på tilbud! Mitt merke koster 18 kroner til full pris, for en halvkilo. Nidar-pølsene spiser jeg i grunnen lite av nå om årene. Men ja, jeg fordømmer gladelig brusdrikkere! Nå skal det sies at jeg er datter av verdens mest usunne mann (som også var en av Norges største tilbudshunder i sine friskere dager), så jeg er litt skadet på flere måter.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat