Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-18, 15:21   #114
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er ganske rimelig brus i f.eks. Coops eget merke også, men det tror jeg få av storhandlerne finner godt nok. (Ja, nå lar jeg fordommene mine spille fritt her, det skal bare innrømmes. )

Visst flagger du dine fordommer, men på toppen av alt tar du FEIL!

Coops eget merke er ikke spesielt billig. I alle fall ikke for light-cola, som er min store svakhet. Ligger vel rundt 20 kroner for halvannen liter? 1st Price sin versjon er billigere. Tror det er 16 kroner stykket? Kanskje 17? Men for tiden er det Cola X fra Rema som er billigst. Kjøper du 4 får du brusen for 15 kroner flaska.

Er du SKIKKELIG harry (og grådig?), så har du den brusen på din ti-på-ti-liste, slik at du bare betaler 13,50 per stykk.

Cola X fra Rema er faktisk ikke halvgæren smaksmessig. Det gjelder bare å venne seg til den.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat