Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-17, 23:47   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Børning har de fleste sett mange ganger er mitt/vårt inntrykk så den er ikke aktuell.

Vi har nå gått gjennom Netflix, Viaplay, ViasatFilm m.fl. Jeg må si jeg er virkelig, virkelig overrasket over hvor mange komedier som er basert på sex og fyll, og hvor lite som er lagt opp for familier :snerpete: Husker da jeg var ungdom, så var de fleste komedier mer av slapstick varianten og joda, seksuelle referanser absolutt, men ikke liksom the whole shebang... Djiiizez, nå følte jeg meg gammel og bitchy altså Kanskje jeg rett og slett husker ekstremt dårlig, og at ting slettes ikke var bedre før, det stemmer jo sjeldent egentlig

Hvis vi finner frem A Knight's Tale så er den absolutt aktuell.

The Pink Panther 1 og 2 er også aktuelle.

Jeg har ikke sett Johnny English med Rowan Atkinson. Kan det være noe?

Det Gyldne Kompass tror jeg kanskje ikke så mange har sett faktisk, så den kan være aktuell.

Kanskje også den "nye" Karate Kid? Noen som har sett den?

Hva med Central Intelligence som er ganske ny? Anyone?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat