Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-17, 14:23   #14
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maxikjole når man ikke er høy

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

I hear ya sistah!
Jeg kjenner på det samme. Kjoler, de lange skjørtene og alt det fine. Bah! Det er jo alt for langt!

Jeg var på Floyd for å se på kjole til bryllup. Det kunne jeg bare glemme for å si det sånn. Damen (jenta) som jobbet der, sa at alle kjolene var tilpasset modeller på 175-180. Ja, for de fleste norske jenter og damer er jo modellhøye.

Mens BikBok bare har lengde 31 som standard på sine bukser. Kun et fåtall i lengde 33. Jenter med lange bein skal gå med maxikjoler og jenter med korte bein skal gå med bukser. Problem solved.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat