Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-18, 11:49   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger å bli bedre til å lage saus

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I beg to differ.

Jeg lager veldig god brunsaus hvor jeg også bruner melet. Besøkende unger slikker tallerkenen, så det er ikke bare noe jeg mener. Voksne besøkende kommenterer at den er spesielt god.

Men for å få til den skikkelig gode smaken så må jeg bruke de gamle jerngrytene mine, ellers blir det slett ikke like bra.

Ja, dette er nesten det eneste jeg fortsatt bruker den tunge jernpanna mi til.

Men jeg har fått passet mitt påskrevet her inne tidligere, for å brune mel i smøret, fordi det er det ingen som har peiling på matlaging som gjør, visst. Ja ja, jeg har kanskje ikke peiling på matlaging, men det driter jeg i, så lenge folk elsker sausen. De som spiser hos meg har muligens ikke peiling på hva som er god mat heller, siden de liker den, så da passer det vel egentlig ganske bra.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat