Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-18, 13:39   #8
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.855
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir dere skikkelig sultne før måltidene?

1) Har du en noenlunde fast måltidsrytme som du prøver å følge eller opererer du litt freestyle fra dag til dag ettersom hva dagene inneholder av aktiviteter?
Ganske fast måltidsrytme.

2) Spiser dere noe mellom måltidene dersom dere blir veldig sultne? Eller lar dere kroppen rekke å bli skikkelig romlesulten før dere skal spise?
Det hender jeg spiser mellom måltidene ja. Jeg liker ikke å være romlesulten så det unngår jeg.

3) Tenker du på sultfølelse som noe man "skal" ha, eller noe man bør "reparere"?
Jeg tenker at sultfølelse er ubehagelig og noe jeg vil unngå. Jeg ser ingen grunn til å gå rundt og være sulten.

4) Har du noen som helst daglig kontroll på (eller tanke for/bevissthet rundt) om du klarer å forbrenne mer enn du spiser?
Nja, en viss kontroll.

5) Sier du noengang bevisst neitakk til mat du tilbys FORDI det er "feil" mat, selv om du har lyst på det?
Nei.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat