Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-18, 15:25   #12
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir dere skikkelig sultne før måltidene?

1) Har du en noenlunde fast måltidsrytme som du prøver å følge eller opererer du litt freestyle fra dag til dag ettersom hva dagene inneholder av aktiviteter?
Jeg har faste måltider med nøyaktig tre timers mellomrom. Får jeg ikke mat på de faste tidspunktene så blir jeg gretten. Jeg kan skyve på tidene på ferie.

2) Spiser dere noe mellom måltidene dersom dere blir veldig sultne? Eller lar dere kroppen rekke å bli skikkelig romlesulten før dere skal spise?
Jeg prøver å ikke spise mellom måltidene, men tar av og til litt frukt.

3) Tenker du på sultfølelse som noe man "skal" ha, eller noe man bør "reparere"?
Jeg hater å være sulten og får litt småpanikk når jeg blir det, men prøver likevel å vente til neste måltid.

4) Har du noen som helst daglig kontroll på (eller tanke for/bevissthet rundt) om du klarer å forbrenne mer enn du spiser?
Altfor mye bevissthet på det. Jeg vet hvor mye jeg kan spise for å holde vekten.

5) Sier du noengang bevisst neitakk til mat du tilbys FORDI det er "feil" mat, selv om du har lyst på det?
Ja, jeg vurderer om jeg synes det er verdt det.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat