Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-18, 17:59   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir dere skikkelig sultne før måltidene?

1) Har du en noenlunde fast måltidsrytme som du prøver å følge eller opererer du litt freestyle fra dag til dag ettersom hva dagene inneholder av aktiviteter?
Ja. Lett frokost, lunsj på jobb, middag og lett kveldsmat.

2) Spiser dere noe mellom måltidene dersom dere blir veldig sultne? Eller lar dere kroppen rekke å bli skikkelig romlesulten før dere skal spise?
Jeg spiser nok innimellom mellom måltidene ja, og ikke nødvendigvis sunt.

3) Tenker du på sultfølelse som noe man "skal" ha, eller noe man bør "reparere"? Synes det er normalt å kjenne sultfølelse. Men jeg kjenner det sjelden selv. Jeg spiser litt etter klokka, eller når jeg blir kvalm pga medisiner.

4) Har du noen som helst daglig kontroll på (eller tanke for/bevissthet rundt) om du klarer å forbrenne mer enn du spiser? Forbrenner ikke det jeg spiser nei, men det har mer med lite trening å gjøre enn inntak som regel.

5) Sier du noengang bevisst neitakk til mat du tilbys FORDI det er "feil" mat, selv om du har lyst på det? Ja, da jeg gikk på Grete Roede blant annet. Nå er viljestyrken dårligere.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat