Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 18:46   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Både og, savnet jeg som alternativ. Siden premissene er at jeg visste personen ikke var gravid, skulle kjøre etc etc, og om dette var en person som vanligvis ville drukket alkohol i en slik setting, kan det være at jeg (om jeg i det heletatt hadde registrert det) hadde undrer meg litt - type "er hun/han ikke helt i form, stakkar, siden hun/han holder seg til alkoholdfritt?" Men ut over det, hadde jeg ikke undret meg mer.

Ja, det er litt sånn jeg tenker også. Om jeg hadde dukket opp på fest uten å drikke noe, så vil jeg tro noen kanskje hadde undret seg (og sikkert spurt), med tanke på deres erfaring med meg og fest

Men har jeg ei venninne som jeg vet ikke liker alkohol noe særlig, så undrer jeg jo meg ikke.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat