Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 18:55   #31
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Jeg har fremdeles til gode å ikke få det bemerket når jeg er på en eller annen tilstelning og ikke drikker alkohol, og det er alltid folk som ikke kjenner meg som spør. Jeg synes det er litt spesielt å spørre folk man ikke kjenner hvorfor de ikke drikker alkohol (og i seg selv spesielt at man automatisk antar at alle voksne mennesker drikker alkohol der det er tilgjengelig). Jeg har personlig ingen problemer med å si at jeg bare ikke har lyst akkurat den kvelden eller ikke drikker vin, men om det nå var fordi jeg var gravid eller lignende er det usannsynlig at jeg ville ønsket å informere fremmede om dette.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat