Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-18, 21:35   #371
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

I sammenhenger jeg befinner meg i er det nok ikke pengestyrke nok til å nerde vin til fingerspissene.

Bare en sidekommentar: Det er ikke nødvendigvis veldig dyrt å være interessert i vin. Faktisk er øl dyrere enn vin, det synes jeg er litt komisk fordi øl har et mye mer "folkelig" image enn vin. Vin er "finere".

Tenker ikke så mye over om folk drikker eller ikke, men tenker en del over det hvis folk plutselig endrer drikkemønster.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat