Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-18, 15:45   #372
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er selvsagt mye mer problematisk at en alkoholmisbruker drikker enn at en overvektig spiser. Men på populasjonsnivå er overvekt en større folkehelserisiko enn alkoholbruk. Sånn sett er det mer bekymringsfullt at feed og reklame strømmer over av billig smågodt og folk som koser seg med usunn mat som hele tiden motarbeider sunt kosthold, knytter kos til sukker og fett og frister folk ut av slankekurene hele tiden?

.

Men det er utvilsomt mer skadelig for familien/barna at mor/far er full/småbrisen flesteparten av ukens dager enn at de veier 20 kilo for mye.

Ellers synes jeg ikke det er så fryktelig interessant om folk drikker alkohol eller ikke i festlig lag. Jeg spør sjelden om hvorfor folk ikke drikker (da må det i så fall være folk jeg kjenner godt, og som pleier og drikke) og ville i alle fall ikke kommet med oppfølgingsspørsmål til temaet. Jeg har heller ikke lagt merke til at det er en "greie" blant de jeg omgås (venner eller kollegaer) når noen velger å ikke drikke på en sammenkomst.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat