Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-13, 18:51   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags sengetøy vil jeg ha?

Det eneste kvalitetssengetøyet vi har har revnet. Det var gammelt og fra Høie. Jeg har gjort for mange bomkjøp med sengetøy på tilbud til 299 og vil ha kvalitet denne gang. Jeg trenger to sett, og de må ha 220 cm lengde.

Jeg var innom Kid, men ingenting var fint. De skrøt voldsomt av de nye i lin, men det kommer aldri til å skje at vi stryker sengetøy. Vi tar det av lørdag morgen, vasker på 90 grader, tromler og legger det samme på om kvelden. Vi bruker altså det samme hele tiden.

I tillegg til å ha kvalitet må det være pent. :vanskelig: Vegger og interiør på soverom er ellers hvitt/ bomull og sandfarget. Sengetøyet må matche. Jeg liker å sove i lyst sengetøy.

Jeg har egentlig en makspris på kr 1000,-. By Nord og desslike utgår med høye kneløft.

Forslag?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat