Tråd: Vaniljekake
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-15, 23:29   #367
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaniljekake

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Så flott, Dixie! Takk for svar! Halverer du oppskriften? Hvor lenge steker du den?

Jeg halverer ikke, for den jeg lager er til liten langpanne, så da bruker jeg en rund form på ca. 26 cm. Husker ikke helt steketiden, men det er vel det samme som for langpannen, ca. 45 minutter. Jeg sjekker med en grillpinne om kaken er stekt etter så lang tid. Det har i hvert fall aldri slått feil hos meg, men det er forskjell på ovner, så det kan ta kortere eller lengre tid hos andre.

Nb: nå bruker jo jeg denne oppskriften da, og ikke den i hovedinnlegget. Synes min er lettere å lykkes med enn den originale, egentlig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat