Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-17, 10:22   #501
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg så alle Skam-episodene i løpet av fire dager tidligere i vinter. Men jeg har skjønt at det er ekstra snutter (?), for eksempel det bildet av Isak med melk rennende i ansiktet, det har ikke jeg sett i de vanlige episodene. Hvor vises disse snuttene? Nrk3? Hvordan vet vi når episodene kommer, hvis man skal se det i såkalt "sanntid", og de ikke kommer til faste tider?

Hvis du melder deg inn i Facebook-gruppa "Skam -fanside. For deg over 20 år" og abonnerer på varslingstråden, får du varsling temmelig kjapt etter at nytt klipp er sluppet. Alle tidligere klipp og chatter osv. ligger her: http://skam.p3.no

Muskat er ikke aktiv