Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-17, 08:46   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskapsløsning for storfamilien?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Vi er bare tre personer, men har to hele kjøleskap ved siden av hverandre på kjøkkenet. Det er såklart rikelig med plass. Det jeg heller vil si i denne tråden, er at vi har lært fra tidligere hvor lurt det er å ha skikkelig system i kjøleskapet. Nå har vi ett kjøleskap til alt som har med brødmat (pluss frukt og melkeprodukter) å gjøre og ett til middager og grønnsaker. Tidligere hadde vi faste hyller til disse to separate kategoriene. Slik hadde vi alltid oversikt og fikk bedre plass. Når jeg er hjemme hos mine foreldre, f.eks. ser jeg hvor mye dilldall de har stående i kjøleskapet og hvor mye som er hulter til bulter (eller jeg skjønner ikke systemet deres ;-) ), og derfor får de plass til veldig mye mindre.

Nettopp! Det er ikke bare mangel på plass som har plaget meg i snart to år, men at det ikke er mulig å ha et godt system når man må presse alt inn! Vi er jo veganere og jeg lager mye hjemmelaget pålegg og lignende, og har det stående i bokser. Vi er også en familie som elsker ting som oliven, rødbeter, suragurker, kapers, har en drøss med forskjellige ekstrakter (vanilje, mandel osv) stående, flytende røykekstrakt, forskjellige dressinger og sauser osv, og i tillegg bruker vi hauger og lass av grønnsaker, så du kan jo tenke deg hvordan det ser ut. Mister fort oversikten og ting blir stående langt bak og mugne før vi kommer på at det er der. Så jeg gleder meg til å få det oversiktelig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat