Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-18, 14:29   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva foregår under en påskegudstjeneste?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Da jeg bodde i Trondheim i yngre dager fikk jeg besøk av noen italienere som gjerne ville oppleve en protestantisk messe. Vi troppet opp i Nidarosdomen på søndagen, og var så heldig at vi fikk høymesse med presteordinasjon, gitt. De stakkars italienerne vred seg i stolene av kjedsomhet og et par av de gikk sogar ut av kirken før messen var ferdig.

Jeg regner med en vanlig påskegudstjeneste ikke varer fullt så lenge som messe med presteordinasjon, men det kan nok bli noe kjedelig for en som ikke skjønner språket.

De hadde nok hatt større utbytte av påskenatt i Nidarosdomen. Der er nok språk mindre viktig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat