Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-18, 14:30   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva foregår under en påskegudstjeneste?

Takk for tips, Guava!
Jeg funderte på om vi f.eks. skulle dra til Mortensrud eller noe sånt, siden kirkebygget er så utrolig vakkert. Men så kom jeg på at for amerikanere så er nok de gamle kirkene mye mer spennende å besøke, de har jo stort sett moderne kirkebygg selv.

Ellers er min lokale kirke også veldig flott, og popkulturelt kjent. Dog ikke blant amerikanere.

Er det mye sang og musikk? Kan det skje at det er dåp? Siden de er baptister er barnedåp noe de ikke har vært med på.

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg regner med en vanlig påskegudstjeneste ikke varer fullt så lenge som messe med presteordinasjon, men det kan nok bli noe kjedelig for en som ikke skjønner språket.

Vi får sitte langt bak, så jeg kan oversette.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat