Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-18, 14:41   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva foregår under en påskegudstjeneste?

Program hvor det sannsynligvis står noe om dåp legges nok ut
på nett på forhånd.
I domkirka er det nok mye sang og musikk ser jeg for meg, men klassisk preg og helt sikkert kor.
I andre kirker kan man finne andre sjangre, men domkirkene bruker å være klassiske i høytidene. Noen av salmene finnes også i amerikanske salmebøker, men jeg er usikker på om baptistene bruker dem.
Om de er kirkevante så kjenner de nok mye av innholdet selv om de er baptister. Med litt oversettelse bruker mye å være fullt forståelig selv om stilen er uvant.

Det finnes jo amerikansk lutherske gudstjenester i Oslo også men det er vel poengløst om de vil se noe norsk?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat