Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-18, 11:46   #9
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Vi står alle i fare for å dø ut."

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Overskrift er Overskrift, men forskingsresultatet og hva det har å si er jo reelt. Mye mer reelt og komplekst enn vi greier å ta inn over oss. En ting er miljøperspektivet, det har vi begynt å forstå deler av ( selv om det også er mer komplekst enn å kildesortere og sykle mer).

Det er de befolkningsveksten og den ujevne ressursbruken som kommer til å kreve mye av oss. For hva er vi villig til å gi opp selv? Hva skal vi gjøre med Afrika? Jeg sliter med å se løsninger som er forenlig med mine grunnverdier.

Den virkelige diskusjonen kommer til å bli himla vanskelig, og jeg lurer på når politikerne kommer til å være klare for å ta den...

Ja, det var jo egentlig innholdet jeg var opptatt av.
Alle de vanskelige spørsmålene som du stiller her for eksempel.

Ingenting varer evig, det er jeg med på, men kan vi forsvare levemåten vår når det er så store ulikheter i verden? Og burde vi i ikke i det minste prøve å bremse utviklingen?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat