Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-24, 08:40   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God, klassisk koldtbordcatering i Oslo?

Vi skal samle familien, og med dem kommer det mange hensyn jeg gjerne vil ta så alle får en fin opplevelse. Kan noen anbefale en god cateringleverandør der man kan få klassikerne; roastbeef, reker, karbonader o.l. uten at de er forsøkt modernisert med hvitløk, urter og andre moderniteter, samtidig så må en del være glutenfritt og melkefritt, samt gjerne også noe litt sprekere ala spansk tapas. Godt brød har jeg aldri opplevd at catering leverer, så det fikser jeg selv.

Tips?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat