Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 22:11   #16
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Tviler jeg på, det er jo lovbestemt. Dette sto det på Storebrands sider. Det er jo ved andre tilfeller mulig å unnta midler fra overformynderiet, men om det gjelder her er kanskje tvilsomt.
Overformynderiet

Alle kommuner har et overformynderi. Hovedoppgavene til overformynderiet er å forvalte umyndige og hjelpetrengendes midler. Erstatningsbeløp over 75.000 kroner (beløpsgrense pr 01.01.08) utbetales til overformynderiet til forvaltning, dersom barnet er under 18 år. Barnet får rådighet over pengene ved fylte 18 år. Kontakt overformynderiet i din kommune dersom du ønsker mer informasjon.

Ja, det skjønner jeg. Men man kan jo ta ut forsikringer på alt mulig og selv angi hvem som skal godtgjøres, hvorfor kan man ikke gjøre det på barnet også? Jeg har jo forsikret mannen min sånn at dersom det skjer noe så får jeg penger, og jeg burde kunne gjøre det med barnet mitt også.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat