Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-15, 23:16   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosthold og sosiale settinger

Jeg syns,for det det er verdt, er en ærlig og fornuftig sak å si at "kroppen min har det bedre uten..." Og syns slett ikke man trenger å puttes i noen dillekategori av den grunn. Så lenge man ikke kaller det allergi.

Jeg var svært restriktiv med kaffe, løk, kål og noen andre ting i de årene jeg slet med magen. Jeg hadde sikkert hatt nytte av FODMAP- tankegangen den gangen. Heldigvis var det før folk var lei av slikt, så jeg ble trodd på det jeg sa, stort sett.

Ellers kommer du kanskje lettere fra det om du sier, med høyt ettertrykk at "JEG FÅR SÅ SKREKKELIG DIARÉ AV DET, SKJØNNER DU!!!" Det stopper kanskje munnen på de fleste?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat