Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-16, 08:23   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Jeg har vært på kamper innen diverse idretter i USA, og må innrømme st jeg synes det har vært veldig stas å ta en øl da. Dette er i aller høyeste grad familiearrangementer, og jeg kan ikke si at jeg har tenkt over om noen har drukket mer enn de burde.

Jeg synes ikke noe om at det legges begrensninger på hvor og når jeg kan drikke alkohol, men inntaket mitt pleier å være relativt begrenset. De aller fleste klarer å begrense seg, men noen få gjør ikke det. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synes det skal være deres eller mitt problem.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat