Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-20, 15:54   #19
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?

Jeg har dobbelt sett med favorittsminken, med ett av dem liggende i en reisetoalettmappe som bare kan nappes med seg. Det er det pudderfoundation, solpudder/rouge og highlighter, med koster til. Og så en øyenskygge og maskara samt vippetang. Høres mye ut, men mappen er 20x15 cm og bare halvfull.

I ziplocbagen ligger dagkrem, tannkrem, øyekrem, noen parfymeprøver og tannbørste. Og nesespray just in cases. Hårbørste og deostift utenom. Hvis jeg skal være fin har jeg en mini-varmespray til rettetangbruk oppi og. Renseprodukter skipper jeg; håndsåpen får duge.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat