Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-20, 17:44   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Jeg skulle ha vært hos frisøren denne uka, og ser dermed ikke ut på hodet allerede etter første uke av hjemmelivet. Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde langt hår der jeg kun hadde trengt å fikse slitte tupper, men håret er helt kort, grovt og tykt med diverse verver ... Jeg tror ikke det blir noen enkel jobb å klippe det, men blir nødt til å forsøke meg på litt førstehjelp, eller få mann eller tenåringsdatter til å hjelpe meg.

Jeg har bestilt en frisørsaks fra Vita. Hvilket annet utstyr er det lurt å ha for å gjøre jobben enklest mulig? Hårklippemaskin (hvilken type i så fall?)? Kam? Tynnresaks?

Tar også gjerne i mot gode råd om hvordan gjøre minst mulig skade ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat