Tråd: Mat på SFO
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 21:50   #1
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.238
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mat på SFO

Når storebror begynte på skolen hadde de varm mat på SFO hver dag. Dette bygges stadig nedover, og nå idag ble jeg litt overrasket over 1. Klassingens postmappe innhold.

Et ukebrev, diverse skjema de skal ha svar på, og en kokebok med sunne matpakker. Høyt ambisjonsnivå, med mye figurer som skal stanses ut av maten etc. Så jeg tviler på at vi kommer til å klare å lage sånne flotte matpakker. I uke brevet var det melding om at vi burde lage matpakker som vist i boken.

Samtidig er SFO maten kraftig redusert. På mandager cornflakes med melk og syltetøy. På tirsdager knekkebrød etc utover i uken. Jeg syns ikke cornflakes og melk et et fullverdig sunt måltid.

Kontrasten mellom de skolen ønsker fra oss foreldre og eget tilbud et stor. Jeg ble litt fristet til å kommentere på lapp til i morgen. Men i lys av plagsomme foreldre belyst i diverse lærer tråder, så skal jeg vel bare la det bli med tanken.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat