Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-21, 20:43   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Laptop som erstatter Ipad

Jeg har brukt Ipad i mange år og den møter de fleste av mine krav. Er veldig glad i den.
Jeg surfer, streamer og sjekker e-post. Det er sjelden jeg trenger PC, og jeg er mer fornøyd med apper enn nettleser versjonene. Jeg har en MacBook air (fra ca 2010), men har aldri blitt helt fortrolig med den.

Som kjerringa mot strømmen kunne jeg tenkt meg en Ipad i en laptop. Altså, litt større skjerm og med (fast) tastatur. Jeg drar den sjelden med meg rundt omkring, så det er ikke noe poeng at den må være liten. Det er større skjerm og set ytre skallet jeg savner på iPaden, i tillegg til tastaturet. Å kunne sette den fra meg og skjermen står oppreist uten å måtte ha stativ eller cover som uansett aldri funker optimalt.

Men jeg vil at den skrur seg rett på, jeg vil ha apper og touch-skjerm. Jeg vil,ha en Ipad i en laptop. Finnes noe sånt?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat