Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-06, 21:26   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel. Jeg begynte å lure på mens jeg leste om Oscar Wilde virkelig var homofil, eller om det bare var noe jeg innbilte meg.

Det er lenge siden sist jeg leste den type engelsk språk, så det er mulig at jeg har mistet noe innimellom.

Dessverre følte jeg at historien, tanken bak boken var veldig spennende, men at mye ble borte i altfor detaljerte beskrivelser, altfor "materialistisk" tankegang. (Selv om jeg jo skjønner at det også var mye av poenget. )

Det som nok ga meg mest, var at den beskrev hvordan et menneske forfaller hvis man kun hengir seg til "kjødets lyster" på den egoistiske måten Dorian Gray gjorde det.

Som dere skjønner, jeg sitter her og er ambivalent som bare pokkern.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat