Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-17, 10:10   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å tenke kreativt rundt kjøkkenvarme

Vi har maxet ut med skap og benkeplass på kjøkkenet, og det er derfor vanskelig å finne sted å plassere en varmekilde. For øyeblikket har vi en panelovn under vinduet, men den er egentlig litt i veien. Det er vanskelig å trekke ut skuffer i øya, og akkurat det hjørnet er der vi er mest, siden komfyren er ganske nærme vinduet. Samtidig er det jo et poeng å ha en varmekilde under viduet.

Det er bare to andre vegger til overs, den ene er på andre siden av øya, men det er der vi sitter. Vet ikke om det er litt dumt? I tillegg vil det være i veien for å få åpnet høyskpasdøra. Også er det en bitteliten veggbit mellom døra til stua og kjøleskapet, men der er det ikke plass til noe særlig, og det er der vi går hele tiden. Det er trangt i utgangspunktet, og selv om panelovner er flate så bygger de jo noe ut. En såpass liten ovn vil nok ikke varme nok heller, tror jeg.

Gulvvarme er selvfølgelig et alternativ, men på sikt. Fortell meg gjerne om det; pris, hvor omfattende der er å installere, pro, cons etc, men i utgangspunktet er jeg ute etter enten en god løsning frem til vi evt. kan ta oss tid/råd til gulvvarme, eller en annen lettere permanent løsning.

Kjøkkenet ligger såpass langt unna annen varmekilde at vi må ha noe.

Er det noe jeg ikke har tenkt på? Stråleovn i taket?

Legger ved tegning med totalt ukorrekte mål så dere får et inntrykk.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 17-09-17 kl 10:20.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat