Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-18, 21:06   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sanger vil du skal være på spillelisten på fest?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Karpe er jo ikke akkurat det nyeste som er nevnt i denne tråden.

Jeg kunne forresten funnet på å gå fra en fest med Abba, DDE, Jan Teigen og Vassendgutane. Hvis ikke måtte det ha vært veldig høye folk der og/eller promiller måtte ha bikket 2.

Ah, ser at det var noen innlegg jeg ikke hadde fått med meg. Men det var ikke i overkant mye ny musikk i tråden, nei.

Jeg tror kanskje jeg ikke hadde hatt så mye til felles med noen som kjørte hardt på Teigen, DDE, Vassendgutane og annet danseband så er jo mulig kvelden hadde blitt kort altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat