Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-18, 11:54   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sanger vil du skal være på spillelisten på fest?

Hvis det er bare feelgood og folk som ikke er så veldig opptatt av musikk, er det antagelig safe å kjøre Topp 40-slagere - Ed Sheran, Imaging Dragons, Kygo, Alan Walker, Rag’n’Bone Man, Sigrid, Astrid S etc. Fornærmer ingen, i hvert fall klarer jeg å blokke det ut.

Jeg hadde blitt glad hvis det ble spedd på med litt Foo Fighters, Highasakite, Cezinando, M.I.A., og kanskje gamle slagere fra Cardigans, Green Day, Gorillaz og sånt noe. Men utover det har jeg innsett at jeg ikke kan lage spillelister til Folk Flest. Heldigvis har jeg venner med samme preferanser.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 24-08-18 kl 12:01.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat