Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-18, 12:21   #35
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sanger vil du skal være på spillelisten på fest?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg svarte ut fra det jeg erfarer folk vil høre på. Jeg har en helt annen spilleliste jeg kunne ønske ble spilt på fest.

Ja, det ville blitt litt sånn hvis jeg skulle laget spilleliste også. Jeg liker jo egentlig ikke fest en gang og vil helst sitte ned og skravle med folk, der musikken ikke er høyere enn at det går an. At jeg hopper, danser og gauler skjer ikke, uansett musikk. Så jeg måtte ha valgt musikk jeg antar at andre ønsket å hoppe og gaule til, samtidig som det er noe jeg ikke blir direkte uvel av å høre på selv.

Skulle det være noe etter eget ønske måtte det i tilfelle være mimremusikk fra studietida (dvs Rage against the Machine, Cypres Hill, Alice in Chains, Turboneger, Green day, Offspring, Red Hot Chilli Peppers ...) det kunne kanskje vekket et ørlite hoppe og gaulebehov, hvis de andre festdeltakerne var venner fra den tida. Kanskje. Med høy nok promille. Eventuelt Guns'n Roses, Aerosmith, Bon Jovi, CC Cowboys, DumDumBoys og alt det der gøye fra tenårene.

Det som absolutt IKKE hadde kommet med er Postgirobygget, Di Derre, DDE, Rune Rudberg (joda, har noen venner som alltid må høre "ut mot havet" på fest - litt sånn ironisk riktignok, men det hjelper ikke) og ikke minst Freddy Kalas og annet innenfor afterski- og russelåtsjangeren.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-08-18 kl 12:50.
My er aktiv nå   Svar med sitat