Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 14:52   #9
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg er veldig privilegert. Sikker jobb, store og fornuftige barn, og mulighet til å gå ut og lufte meg når jeg vil, så jeg klarer meg bra, og når jeg kjenner uronivået øke, går det stort sett greit å minne meg selv på at dette kommer til å gå over, og at det jeg forsaker nå er til nytte for hele samfunnet. Og så gir jeg meg selv mye slakk, og spiser snacks og pusler puslespill og tenker, skitt au, disiplinert kan du være senere.

Klem til alle som er mer påvirket enn meg.

Også veldig enig i dette. Jeg sutrer litt over styret med å kombinere hjemmekontor og hjemmeskole, men det er jo en bagatell i forhold til mye annet. Vi har sikre jobber, vi (og alle nære og kjære) er friske, og jeg er attpåtil introvert til margen, så rent egoistisk sett synes jeg det er nydelig å kun forholde meg til kjernefamilien i noen uker.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat