Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 15:09   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

Det er litt delt for min del - Enn så lenge ser det ikke ut til at jobben min blir påvirket i så stor grad at jeg permiteres - og jeg/vi har økonomi til å være permittert en stund. Mannen sin jobb er heller ikke der at man ser for seg permitteringer.

Jeg har normalt sett ikke helseangst, men kjenner på litt vondt for å puste eller hva jeg skal si, samt hodepine. og jeg har tidenes rareste (og ganske underholdende) drømmer.

Men sånn i livet for øvrig går ting greit. Ungene er selvdrevne, jeg er ganske lat i utgangspunktet og jeg bor sånn til at det å komme seg ut en tur er både enkelt og ikke nødvendigvis folksomt.

Men jeg savner det å være sosial da....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat