Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-12, 19:49   #20
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Jeg liker ikke dorte og didrik. Det er kjedelig og intetsigende og ungene kjenner seg heller ikke igjen i det. Vi har ikke falt For virre nøff heller, peppa gris derimot, det liker vi! Herlig humor og foreldre som ikke tar seg selv seriøst og faktisk leker med ungene sine.

Jeg synes faktisk man må tåle å høre pokker i en barnefilm altså. Knerten skildrer jo virkelige mennesker og unger utforsker denne delen av språket også. Har dere ikke sett den episoden med Emil i lønneberget, da han lærer lille Ida hva hun absolutt ikke må si.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat