Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-13, 09:21   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.199
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sletter man seg?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Helt uavhengig av denne tråden og egentlig også den andre, så må jeg bare si at jeg er sjeleglad for at FP tar til motsvar mot den typen bøker og teorier. Det er litt av det som gjør det verdt å være her. Teorier om alt som er farlig og feil her i verden slukes ikke rått men blir utfordret på en intelligent måte og ofte også av kunnskapsrike brukere. Det syns jeg skal verdsettes.

DET er jeg enig i, men hver - HVER - gang Nip skriver om mat så er reaksjonen forutsigbar og følger et fast mønster, der den begynner å handle om henne, om hvor bekymret alle er for ditt og datt og en del spekulasjoner om helsen hennes jeg ikke skal ta her. Jeg kan ikke si om de innleggene er inne på noe eller ikke, men jeg forstår inderlig godt at det tærer på.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat