Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-24, 21:06   #65
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.522
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kaffe drikker du hjemme?

Jeg har også lyst til å nerde med spesialbestilte bønner, japansk kvern, håndbrygging og sånt, med elegante duppeditter. Men så innser jeg at jeg ikke har tid til å dille med sånt om morgenen, og det er da jeg drikker mest kaffe, før jeg går på jobb. Så da trenger jeg en maskin som kan gjøre hele jobben for meg, mens jeg sminker meg, lager matpakke eller tømmer oppvaskmaskin i ørska. Det blir heldigvis god (nok) kaffe av den da, og jeg er heldigvis ikke så kresen, spesielt ikke tidlig på morgenen, da er jeg bare desperat. Men en vakker dag skal jeg også ha sånt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat