Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-18, 22:07   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Bjursta ser ut til å være til 4 i normalstørrelse, og max 8 med begge ileggsplatene. Stemmer det med deres eller har det kanskje vært å få i større tidligere?

Det finnes, såvidt jeg vet, i to størrelser. Jeg vet ikke hvor mange det er beregnet til uten ekstra plater, men vi er fire og har enormt god plass. Vi legger ikke plater i hvis vi skal ha besøk av et par ekstra.

Med begge ileggsplatene har vi vært 14 til julemiddag, men jeg skal innrømme at det var trangt. Ti går helt fint. Sikkert tolv også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat