Tråd: Nike - str?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-12, 21:25   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nike - str?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Ok, takk Ole Brumm Da er jeg som deg omtrent vil jeg tro.

Noen som har erfaring med Nike Free Run 3.0 foresten? Kan den funke som en "hverdagssko"? Eller hvilken Nike er best? Trenger gjerne en som demper litt, iallefall god sole!

Hvilke som er best avhenger av foten din og steget ditt. Noen Nike-sko er forferdelige for foten min, mens noen er fantastiske. Jeg måtte ta en skotest for å finne noen som passet for meg. Jeg gjorde mange bomkjøp før den tid. Å ta skotest lønner seg på sikt. Da kan man kikke etter sine perfekte modeller på tilbud.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat