Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-16, 00:09   #109
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer sett i 2016

Januar

1. 3/1: Ted 2.
DVD. Denne var en morsom oppfølger! Ikke helt beregnet for barn, men dessverre fikk de med seg en del, og skjønte mer av humoren enn jeg hadde håpet gitt.
2. 3/1: Fury. Viaplay. Jeg ser sjelden på krigsfilmen, men mannen overbeviste meg om at jeg måtte se den, det var jo selveste Brad Pitt. Og filmen var bra den! Litt mye blod og gørr var det allikevel!
3. 4/1: Paddington. DVD. Denne var jo både morsom og koselig for hele familien. Jeg husket bare Paddington som kjedelig fra barne-tv som liten.
4. 4/1: The Maze-runner. DVD. Mest for ungdommen, men litt spennende allikevel ja.
5. 15/1: Pus med støvler. TV-film. Morsom film, mangepoeng som føltes nye selv om det var et gjensyn.
6. 16/1: Wendy-effekten. DVD. Norsk film med noe morsomheter, men litt overspill.
7. 16/1: The Croods. TV-Film. Hyggelig og morsomt gjensyn.
8. 17/1: Focus. DVD. Om man liker Will Smith, lun humor og litt action og love, så blir ikke dette en feil film altså.
9.17/1: Bølgen. DVD. Bra og spennende, med et tema som faktisk er ganske realistisk.
10. 24/1: Den fordømte 1 og 2. DVD. Basert på bøkene av Hjorth og Rosenfeldt om Sebastian Bergman. Gode filmer, basert på gode bøker!
11. 30/1: Pixels. Viaplay. Morsom film som fenget hele familien. Gjensyn med åttitallets spill.
12. 31/1: Mission Impossible, Rogue Nation. SF-Anytime. Spennende film, med god gammel Tom Cruise i godt driv!

Februar

13. 6/2: Den fordømte 3 og 4. TV-film. De siste filmene basert på historiene om Sebastian Bergman. Spennende og bra, tro mot bøkene.
14. 14/2: Dirty Dancing. DVD. Hvilken annen film passer bedre på Valentines Day. Så den sammen med 05-jenta, som likte den like godt som jeg gjorde i hennes alder, dog litt pinlig til tider da, mente hun.
15. 19/2: Runaway Bride. TV-film. Gjensyn med gammel klassiker.
16. 20/2: Bolt. TV-film. Endelig fikk jeg også sett denne filmen som mann og barn så alene på kino for mange år siden. God klassisk Disney!
17. 20/2: Her er Harold. DVD. Den var bra, men ikke så morsom som jeg hadde tenkt at den skulle være.
18. 21/2: The Maze Runner: Scorch Trials. DVD. Spennende!
19. 27/2: Everest. DVD. Basert på en sann historie, litt kjedelig en periode, men allikevel gripende.

Mars

20. 12/3: Deadpool.
Kino. Måtte se denne sammen med fjortisen og hans kompiser på kinobursdag fordi det var 15 årsgrense på den. Jeg hadde meget lave forventninger, men likte den pga humoren. Litt mye splatter, men morsom film. Gutta elsket den i hvert fall!
21. 24/3: Kung Fu Panda 3. Kino. Er personlig ikke så veldig glad i denne pandaen, men jentene koste seg på kino med fettere i hvert fall.

April

22. 1/4: Flashdance.
TV-film. Endelig fikk jeg sett denne sammenhengende! Herlig nostalgi.
23. 2/4: ParaNorman. TV-film. Litt kul animasjonsfilm, som traff hele familien.

Glemt å notere ned noen her tror jeg.
De neste kommer i vilkårlig rekkefølge, sett i løpet av sommeren.

24. 22/6 En mann ved navn Ove. Lufthansa. Bra filmatisert, tro mot boken.
25. Finding Dory. Kino USA. Ikke så bra som Nemo, men likte filmen godt.
26. 17/7 Allegiant. Lufthansa. Begynner å bli litt lei konseptet nå.
27. 17/7 Everybody wants some. Lufthansa. Satt og ventet på at filmen liksom skulle komme igang...det gjorde den aldri! Bortkastet tid!
28. 17/7 The Jungle Book. Lufthansa. Bra film!
29. 17/7 Zoolander. Lufthansa. Tidtrøyte, men fornøyelig.
30. 22/6 Zoomania. Lufthansa. Morsom barnefilm.
31. 22/6 The Intern. Lufthansa. Herlig film.
32. 31/7 Bad moms. Kino. Morsom film, som setter ting på spissen, men samtidig rører ved hva som er viktig i en travel hverdag.
33. 6/8 Taken 1. Viaplay. Spennende, klar for maraton-filmkveld!
34. 6/8 Taken 2. SFAnytime. Bra oppfølger.
35. 6/8 Taken 3. Viaplay. Siste i denne omgang, blir vel kanskje siste totalt sett også tror jeg.
36. 18/8 Magic Mike XXL. DVD. Jaja, mye pent å se på, litt puteflaut til tider.
37. 22/8 Zoolander 2. DVD. Ikke så fantastisk denne heller, men fornøyelig allikevel. Mange kjente fjes som seg selv.

Serier:
Mammon
Fuller House
Det tredje øyet
And then there were none
Modus

SKAM sesong 1 og 2 - Endelig fikk jeg også sett denne. Likte den godt!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat