Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-09, 21:50   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babybjørn bæresele, skadelig?

Jeg har hatt mange forskjellige bæredingser uten at jeg aldri hatt tatt helt av som "bærer". BabyBjørn er veldig enkel. Den har vi derfor kun brukt til og fra bilen og lignende. Det er lett å få ungen inn og ut, men mine skuldre og rygg klarer ikke å bære i den lenge. Fysioterapeuten på helsestasjonen poengterte at babybjørn-lignende seler ikke måtte brukes for mye.

Jeg kan bære veldig lenge i både sjal og ergo uten problemer. Jeg ser ikke helt den store forskjellen på ergo og bb for barnets del, men ergo har vi bare brukt på knerten som stor.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat