Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-24, 12:49   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.533
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for krig?

Hm. Jeg husker trådene "tenk om Donald Trump blir president", og "Er du bekymret for coronavirus?", der begge deler var litt sånne lett usannsynlige scenarier det var vanskelig å skulle forestille seg ble en så omfattende realitet som det ble. Så det er nesten slik at jeg er redd en tråd som dette betyr ulykke ... Tenk om vi går tilbake om noen år og sier "Husker dere da vi startet tråden "Er du redd for krig"? for fem år siden - tenk om vi hadde visst at det skulle bli 427 tråder ... "

Nei, jeg er vel litt der du er. Det er så utrolig mye informasjon vi pepres med hver dag, og slik har det vært i så lang tid, med en blanding av realiteter og skremselspropaganda, at man blir litt immun og nummen. Det er vanskelig å ta innover seg alt, og det er vanskelig å oppleve noen reell, følt redsel. Selv om intellektet er bekymret.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat