Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-17, 14:58   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Palma, Mallorca

Vi bodde i Palma Nova da vi var på Mallorca, i 2014. Flott og sentralt. Kort vei til Palma. Og kort vei fra flyplassen.
Vi liker litt mer fart og er glad for at vi valgte det stedet.
Gutta ble kjent med et søskenpar så de gikk litt på egenhånd og vi voksne var litt sammen noen kvelder.
De hadde en klatrepark og vannland rett nedi veien. Og en pub rett ved som spilte live hver kveld med litt rocka band. Mye liv og gøy for gutta å være på.
Vi leide bil noen dager og kjørte rundt hele øya. Det var utrolig flott i en fjellandsby som heter Valdemossa og en badeby på andre siden som heter Port Sollier.

Alcudia ligger i nord og det tar en time med bil så hadde ikke villet bo der oppe. Vi kjente en familie som bodde på Ving sitt resort der når vi var på øya så vi var der en dag og badet.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat