Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-19, 09:22   #720
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Min tålmodighet med tenåringen er nå helt og fullstendig tynnslitt. Hun har virkelige ikke arvet sin mors økonomiske sans, og jeg blir så sint, så sint. Telefonen hennes synger på siste verset ... halvannet år etter at hun fikk den. Vi har skiftet skjerm en gang mellom der. Hun nekter å ta til seg råd om hvordan man behandler en telefon, og den går litt og litt mer i stykker for hver uke. For hun er så absurd skjødesløs med den.

... i går hadde den vært med på badet, og så hadde hun vært våt på hendene da hun kom ut av dusjen så nå kom det masse rare striper på den .... og egentlig har vi sagt at telefoner på badet er forbudt.

... for ikke å snakke om at hun har fremstår som om hendene er fulle av såpe, for hun mister den i bakken mange ganger hver dag.

Så nå "forlanger" hun en iPhone 8+. Og jeg går rett i trass-modus og får lyst til å kjøpe en telefon på Nille som man kan ringe til og sende sms med. Det hjelper ikke på kommunikasjonen at jeg reagerer som jeg gjør.

Og så blir jeg minst like sint på mannen min som er en spinless sucker og er i ferd med å si ok til "kravet" hennes. Enda ungen har en relativt grei inntekt som fotballdommer og burde betale minst halve gildet selv og IKKE få en fancy telefon som hun stadig viser at hun ikke er kapabel til å håndtere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv