Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 13:13   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

14 dagar i Bergen - med regn. What to do?

Vi får snart besøk frå utlandet - ein liten familie på mor, far og ein gut på 20 månader. Dei skal vere hos oss i ca. 14 dagar. Våre eigne barn er 6 og 7 år.

Dette er ikkje oppløftande.

Kva gjer ein da, da? Hadde jo bestilt sol og blå himmel, badestrender og picnic i det grønne, etc etc. Ikkje dette.

Eg har litt på lista, f.eks Akvariet, men ein del andre plasser utgår fordi minstemann er så liten (f.eks Vil vite senteret - det er vel ikkje så spennande for ein på 20 månader? Ville vore annleis om dei hadde eit eige barn som var eldre, men her er det berre vi som har barn i riktig alder, og da blir det litt feil å dra dei med dit syns eg).

Eg ser for meg mange langtekkelige dagar i ein liten leilighet, fire voksne og tre barn... og ein katt

Nokon som veit om noko spennande som skjer i Bergen og omegn?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat