Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-12, 21:45   #21
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Og så elsker de barn, og å leke!

Ja.

Jeg må bare fortelle hvordan det er når jeg er sistemann som drar fra huset. Hunden skjønner at han ikke skal være med, det har sikkert noe med rutiner å gjøre. Når jeg pakker sekken så vet han at han skal være hjemme. Han legger seg i stua mens jeg løper rundt og henter ditt og datt, og når jeg tar på meg skoene så går han til stuevinduet. Går opp på to bein, legger en fot i vinduskarmen, den andre henger løst. Jeg går ut, snur meg og vinker til hunden. Går opp trappa fra hagen, og vinker igjen utenfor porten. Det er som om det står et lite barn i vinduet, mulig at naboene syns at jeg er rar. Når jeg har gått går han og legger seg, og der ligger han og slumrer til førstemann kommer hjem. Jeg elsker den hunden. Det er min andre hund, og selv om jeg elsket vår flatcoated retriever også, så er det noe helt spesielt med den vesle havanaisen vi har nå. Han er smart, lærer veldig fort, han kan planlegge og tenke fram i tid. Nei, den hunden - han er bare helt utrolig. :-)

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat