Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-13, 07:19   #48
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Synes vel egentlig oppstyret rundt dette er mye verre. Det er vel en av de største nyhetene om dagen, spiller det egentlig så stor rolle? Om ikke alt oppstyret hadde ihvertfall sikkert 1000000 mindre sett det bilde, jeg så det selvfølgelig via at noen hadde mye meninger om det på facebook.

Man er forskjellig, hun bruker mye tid på kropp og utseende, og forstår hun er veldig glad og vil vise seg frem når hun ser sånn ut etter fødsel, som antageligvis er viktig for henne. Hun har sikkert like mye fokus på barnet sitt og er like glad i det som mange oss andre.

Kjenner jeg egentlig ikke bryr meg så mye. Synes det er fint at det er litt fokus på at man MÅ ikke se ut som en stranda hval etter fødsel, som man ofte får inntrykk av, kroppen blir "ødelagt" for livet med strekkmerker og sexlivet kan jo ikke bli det samme… som man ofte får inntrykk av rundt omkring. Personlig opplevde jeg ingen av delene, så helt klart ikke så fresh ut der jeg kom ut av sykehuset, ikke så fin kropp heller etter 4 dager selvom jeg var slank igjen - men det var vel ikke å forvente for jeg verken trente eller var så opptatt av kostholdet mitt den gangen.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat